Pirmieji šio sezono komandos testai:

Šiais metais komanda pabudo anksčiau, jau spėjo pratęstuoti naują „Urta“ automobilį, kurį pilotuos pastarosios komandos lenktynininkas Andrius Čilvinas. Čia mūsų komanda rūpinasi techniniais reikalais ir yra tiesiogiai atsakinga už rezultatus trasoje. Taip pat jau sėkmingai atlikome testus su sportiniais kartingais, šįmet KTK Racing Division veiklą papildo ir kartingų pakraipa.
Pirmieji testų rezultatai su automobiliais ir kartingais mus nudžiugino, įvyko geriau negu tikėjomės

Komandos veidai:

Šie metai ypatingi mums, mūsų komandos gretas papildo Jonas Ramanauskas, greitas lenktynininkas. Ateities komandos planai – ambicingi, tad Jonas tas žmogus su kurio kartu galėsime juos įgyvendinti. Su Jonu susipažinome dar pernai Aurum 1006 kilometrų lenktynėse, kurio sportinė forma ir pasirengimas nustebino visą komandą. Didelis privalumas, veikti kartu, Jonas gali pasigirti ne tik Formulių lenktynių patirtimi, tačiau ir puikiomis vadybinėmis žiniomis.

Jono Ramanausko komentaras:

Kodėl pasirinkai šią komandą?

KTK Racing Division komandą pirmą kartą pastebėjau dar 2016 metais dalyvaudamas Fast-Lap čempionate. Tuo metu jie žengė tik pirmus savo žingsnius, į trasą išleisdami senutėlį Honda Civic. Tačiau komanda jau tada patraukė mano dėmesį, iš šono mačiau daug pozityvių dalykų – struktūra, saves reprezentacija, motyvacija ir spinduliuojama energija buvo tikrai aukštesniame lygyje nei daugelio. Sezono metu aš dirbau savo darbą su tuometine komanda, KTK savo, tad pažintis iš karto neužsimezgė. Metams artėjant į pabaigą sužinojau, kad Komanda įsigijo identišką sportinį VW Golf automobilį, su kokiu aš dalyvavau praėjusiame sezone. Automobilį jau buvau pardavęs, bet turėjau gerų atsarginių dalių, kurias nutariau pasiūlytį. Taip susipažinome su Povilu akis į akį. Pabendravome plačiau – Povilas papasakojo kokia yra komandos struktūra supažindino su kitais nariais, aptarėme ateities planus ir vizijas, tuomet pagalvojau – tai tikrai gali būti rimta ir profesionali lenktynių komanda. Ką reiškia profesionali lenktynių komandą buvau patyręs dar 2011 metais kai Prancūzijos Formulės 4 čempionate atstovavau, Le Mano mieste įsikūrusią, Autosport Academy komandą. Lietuvoje nieko panašaus neteko matyti, todėl nutariau prisijungti prie komandos ir kartu siekti profesionalumo bei aukščiausių rezultatų. Pirmasis projektas kartu buvo praėjusių metų Aurum 1006 km lenktynės, kur nei trupučio nesudvejodamas galiu pasakyti buvome top 5 komadų sąrašę pagal savęs reprezentaciją, organizuotumą, bei naudą partneriams. Rezultato dėja norimo nepasiekėme nes pritrūko šiek tiek sėkmės, bet tai lenktynės. (Prideda Jonas)

Kokie tavo ateities lūkesčiai?

Visų noriu augti kartu su komanda ir tobulėti pats kaip lenktynininkas. Turiu pripažinti, kad palyginus su sportine forma kurioje buvau kai lenktyniavau Formulėmis dabar tikrai nesu toks geras – todėl noriu dirbti su savimi. Prisidedu nemažai ir prie komandos organizacinės veiklos, ypatingai komunikacijoje su Partneriais. Metų laikotarpyje keliame sau kaip komandai aiškų tikslą – pergalė savo klasėje Aurum 1006 km lenktynėse, ilgesnėje perspektyvoje – pasiekęs pakankamai gera sportinę formą norėčiau sugrįžti į Formulių čempionatą, kaip tik kartu su Povilu vertiname Vokietijos F4 čempionato galimybes.

Esi lenktynininkas, tačiau ką veiki ne lenktynių metu?

Kad ir kaip bebūtų tik lenktynininku būti yra praktiškai neįmanoma, todėl gyvenime turiu nemažai kitų veiklų. Daugelyje jų pritaikau lenktynėse išmoktas pamokas, iš kurių vertingiausia – problemų sprendimą ypatingai aukšto streso ir spaudimo sąlygomis. Dirbu logistikos srityje, kaip tik šiuo neramiu karantino laikotarpiu užtikriname maisto tiekimą į parduotuves, taip pat su partneriu valdome pramoginio važinėjimo bagiais verslą, tad veiklos niekada netrūksta. (juokiasi Jonas)

Kuo bus ypatingas šis sezonas?:

Pagrindinis tikslas pergalė Lietuvos 2500 klasės čempionate, tam reikalui pasiekti komandos stovykloje šiais metais turėsime 3 profesionalius vairuotojus ir automobilius. Gan ironiška, tačiau praeitų metų automobilis nugalėtojas, kuriam mes nusileidome 1-u tašku apsistojo mūsų dirbtuvėse, pastarąjį įsigijo ir pilotuos Andrius Čilvinas, o tai reiškia kad „Bimas“ šiuo metu komandoje kaip laisvasis agentas. Kandidatų yra, bet kas užims kėdę, dar neatskleisime, galutinio sprendimo dar neturime, faktas tas, jog „Bimas“ yra reiklus automobilis, neatleidžiantis klaidų ir jam reikia gero vairuotojo. Nors e36/5 tikrai nėra tinkamiausias modelis, bet mes įsitikinę tuo, jog tinkamose rankose automobilis gali būti greitesnis už gerokai „jaunesnius“ savo brolius konkurentus.

Komandos pagrindinis tikslas – Lietuvos čempionatas, bet be to turime ir asmeninių lenktynininkų ambicijų. 2 automobiliai gins Lietuvos vėliava Latvijos čempionate, tad čia mūsų tikslas susivienyti ir apginti Lietuvos vardą. Konkurencija bus arši – organizatoriai numato apie 20 automobilių Latvijos čempionato BMW 2500 klasėje. 

Andriaus Čilvino komentaras. Andrius Čilvinas pernai Lietuvos čempionate varžęsis su „Bimu“ pramintu BMW e36/5 modeliu šįmet persėda į naujesnį E90 modelį, su kuriuo varžysis BMW 2500 klasėje.

Kodėl pasirinktas naujesnis modelis?

Viena pagrindinių priežasčių – šį sezona startuosiantis E90 ir E92 BMW modelių čempionatas Latvijoje. Tai reiškia, kad jame dalyvauti reikia būtent vieno iš šitų modelių. Ši startuojanti klasė bus įdomi, kadangi visi automobiliai bus vienodi, o organizatorius skaičiuoja virš 20 dalyvių, tai pagrindinė priežastis nulėmusi mano sprendimą. Aplamai visada smagu atsinaujinti, o šis BMW turi naujesnį kėbulą ir važiuoklę.

Koks šių metų lūkesčiai?

Šie metai bus turiningi ir manau – kupini iššūkių, planas važiuoti Lietuvos ir Latvijos čempionatuose, tai reiškia 8 skirtingas varžybas žiedinių lenktynių kalendoriuje. Nors čempionatų formatas panašus ir vyksta tose pačiose trasose, asmeniniai tikslai skirtingi. Lietuvos serijoje tikslas laimėti, praeitame sezone nuo pirmosios vietos atsilikau 1-u tašku, tad šįmet reikia padaryti darbą iki galo. Latvijos serija turi didelį potencialą, jame tikslas semtis patirties, bet sezono gale noriu mus matyti ant podiumo bendroje įskaitoje. Tiek Lietuvos tiek Latvijos čempionatuose nusimato kompetetingi konkurentai ir jų kiekis, tad sunku nuspėti kaip bus, visi intensyviai ruošiasi.

Kartu su komanda esame kalbėję ir išsikėlę šiuos bendrus tikslus, žinau, koks yra nenuspėjamas automobilių sportas, tad šįmet per daug nestresuoju dėl lūkesčių. Svarbu žinau, link ko einame, o kiek tai pavyks paversti realybe matysime sezono gale, esu atsipalaidavęs, nenoriu persispausti – Nusijuokia Andrius.

Kodėl Latvijos „BMW 325 cup“ čempionatas?

Latvijos čempionatas imponuoja nes dalyvaus rimti vairuotojai, taip pat bus visiskai vienodų specifikacijų automobiliai ir vyks trijų šalių trasose kaip ir Lietuvos, tai yra Lietuvoje, Latvijoje ir Estijioje. Čia bus galima sutikti platų segmentą profesionalių vairuotojų. Apibūdinant trumpai – žingsnelis aukščiau į automobilių sporto platumas.

Kaip ruošiesi sezonui?

Atsižvelgiant į dabartinę susiklosčiusią situaciją dėl COVID-19 „dirbu iš namų“ – nusijuokia Andrius. Kiekvieną savaitę 2 kartus su treneriu dirbame profesionaliame lenktynių simuliatoriuje. Be to fiziškai treniruoju kūną, turiu ruoštis, kad sezone visas kūnas dirbtų kaip vienas vienetas. Automobilių sporte ypatingai svarbu fizinis impulsyvumas ir ištvermė, tikrai ne raumenų dydis. Tikslas 85kg kūno masę pakeisti į 75kg. Kai tik turėsime galimybė, grįšime į trasą.

Kokie įspūdžiai po pirmųjų testų?

Esu patenkintas tiek automobiliu tiek pačia komanda – turime didelį potencialą ir kovingą nusiteikimą. To ko siekėme su „Bimu“ pusę sezono, su naujuoju modeliu įgyvendinome per pirmuosius testus, tai pademonstravo trasos įveikimo rato laikas. Galime būti gerokai greitesni, turime tinkamai susireguliuoti automobilį, tiesiog reikia daugiau testų ir treniruočių trasoje. 

Skirtumas tarp automobilių akivaizdus, galiu pasakyti, jog naujasis E90 modelis daug stabilesnis ir užtikrintesnis negu „Bimas“. Na yra ir privalumų ir minusų, tačiau pasitikiu komanda, minusius išsispręsime dar iki sezono.

Leave a Reply